Frequently Asked Questions (Veel gestelde vragen)

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik ontvang de automatische orderbevestiging per e-mail niet.
Wellicht wordt onze e-mail geblokkeerd door uw spamfilter. => controleer de instellingen van uw spamfilter.
Wellicht heeft u een verkeerd e-mail adres ingevuld tijdens de bestel procedure. => controleer uw bestelgegevens met de back button in uw browser, of neem contact met ons op middels het
contactformulier.

Wat is Ideal?
Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. Ideal is het systeem dat u direct koppelt aan uw inernetbankier programma bij een online aankoop.

Als ik vandaag iets bestel en betaal, wanneer heb ik dan mijn bestelling in huis?
Dat is altijd moeilijk om te zeggen. Zodra wij een bestelling verzonden hebben, wordt het in 99% van de gevallen de volgende werkdag bezorgd. Helaas kunnen wij dit nooit garanderen, daar we afhankelijk zijn van derden (bv DHL of een andere transporteur). => zie ook levertijd.

Versturen jullie ook naar het buitenland?
Ja, wij versturen Internationaal => bestelling buitenland.

Zijn alle artikelen nieuw en origineel?
Ja, al onze artikelen zijn 100% nieuw en origineel gemaakt onder licentie van bv Studio100 of Sanrio.

Kunnen de artikelen uit het archief nabesteld worden?
Nee, dit is helaas niet meer mogelijk. Het archief is puur als naslagwerk voor u én voor ons.

Ik probeer een artikel te bestellen, maar er staat uitverkocht bij, kan ik het dan bestellen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij hebben dit bewust geblokkeerd om teleurstellingen te voorkomen. Zodra een artikel uitverkocht is, proberen wij het uiteraard wel na te bestellen, maar sommige artikelen hebben een langere levertijd. Wij kunnen u uiteraard wel op de hoogte houden zodra een artikel weer leverbaar is. Vul het contactformulier in indien u op de hoogte gehouden wilt worden.

Versturen jullie ook onder rembours naar het buitenland?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Ik kan het door mij gewenste aantal niet invullen.
Als u niet méér kunt bestellen dan de door ons aangegeven aantal, geeft dit aan dat er op dát moment niet meer op voorraad is dan het genoemde aantal. => neem contact met ons op middels het contact formulier over de verwachte levertijd.

Waarom worden er betaalkosten extra in rekening gebracht?
Om het winkelen voor u nog gemakkelijker en aangenamer te maken, hebben wij een overeenkomst aan moeten gaan met een betaal partner. Voor de geboden service zijn wij verplicht per transactie een bedrag af te dragen aan Sisow, PayPal of een andere betaal partner. Deze kosten moeten wij doorberekenen aan de klant die van deze betalingsmogelijkheid gebruik maakt.

Ik bestel iets dat door de brievenbus kan, maar moet pakketpost betalen.
Wij zijn een contract aangegaan met DHL. DHL verstuurt geen brievenbus zendingen.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2009 - 2018 SchoMeij`s speelpaleis | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.